بک گراند کل من علیها فان


بسم الله الرحمن الرحیم

سلام  امروز یه بک گراند از کلام پروردگار مهربان براتون زدم .... کمی فکر کنیم به  معنای این آیه  "کل من علیها فان " 

 «کل من علیها فان و یبقی وجه ربک ذولجلال و الا کرام»

در این آیه به پایداری و ثبات ذات خدا و ناپایداری و زمانمند بودن و فعال مند بودن سایر موجودا ت اشاره شده است خداوند در این آیه می فرماید :« هر چیزی فانی است و نابود شدنی است» . و آنچه باقی است و زوال ناپذیر که ابتدائی ندارد و انتهایی هم نخواهد داشت ذات حق است اوست که پایان ندارد هو الاول والآخرو الظاهر والباطن و هو بکل شی علیم.


4 comments:

خاکریز گراف said...

سلام
اللهم عجل لولیک الفرج واحفظ قائدنا
امام به ما آموخت که انتظار در مبارزه است
خاکریزگراف آمده تا مانند شما مبارزه کند
به ما سر بزنید
ضمنا شما را لینک کردیم/شما هم اگر خواستید ما را لینک کنید

Anonymous said...

http://www.youtube.com/watch?v=fpLgzsHlmUs&feature=player_embedded

mazaherdesigner said...

با سلام به شما دوست عزيز و عرض خسته نباشيد
راستش مدتي هست لينك وبلاگ اين حقير از ليست "همراهان" حذف شده است . لطفا اقدامات لازم را جهت درج مجدد وبلاگ با عنوان : مجموعه طرحهاي من به نشاني
http://mazaherdesigner.blogfa.com/
مبذول فرماييد .
با تشكر

Anonymous said...

سلام
سپاسگذارم از اين بك گراند زيبا و عميقتون.
التماس دعا دارم