یا ثامن الحجج

بسم الله الرحمن الرحیم
دلم بد جور گرفته... امام رئوفم  منتظرم ...
ای کـاش کـبوتر حریمـت باشم
یا هم نفس صبح و نسیمت باشم
از چشـم دلم بیا و بردار حـجاب
 تا زائر چشـمان رحیمـت باشـم
 ...............................................................................................................
یه دل نوشت: نمیدونم شاید این 4تا طرح آخری زیاد خوب نشده ولی خودم باهاشون احساس آرامش کردم....وسط امتحانات بی خیال
درس خوندن شدمو شروع به طراحی کردم اول با دلم یه سر رفتم کربلا بعدشم رفتم سمت صحن و سرای جد غریبم امام رضا علیه السلام ...دلم بد جور هوایی شده ...آقا منتظرم .... كبوتر دلم به شوق امام رضا عليه السلام بال مى زند


11 comments:

منتظر گراف said...

ای کـاش کـبوتر حریمـت باشم
یا هم نفس صبح و نسیمت باشم
از چشـم دلم بیا و بردار حـجاب
تا زائر چشـمان رحیمـت باشـم


......... اي كاش

زيباست دلم رو هوايي كردي برادر

موفق باشي

BangeRahil said...

دل رو هوایی نکن سید...
فکر ما بی جنبه ها هم باش .....

سعید توکلی said...

سلام اخوی. مارو بردید حرم امام رضا(ع)
خیلی دلمون میخواد ایام شهادت بریم مشهد اما گویا فعلا قسمت نیست
اخوی گل اگه محبت کنید مارم لینک کنید ممنون میشم.
http://saghyemeykade.blogfa.com/

Anonymous said...

به گزارش شیعه آنلاین، دین مبین اسلام هنوز در کشور آلمان به رسمیت شناخته نشده است. اخیرا یک مؤسسه دینی برای رسمی شدن دین اسلام در آلمان رفراندمی برگزار کرده و از کاربران اینترنتی خواسته که نظر خود را در این مورد بیان کنند.

متأسفانه به دلیل عدم توجه مسلمانان به این رفراندم، تا به این لحظه تعداد مخالفان رسمی شدن دین مبین اسلام و آنهایی که به گزینه “خیر” رأی داده اند، بیشتر از موافقان و آنانی است که به گزینه “بله” رأی داده اند.
از همین رو از تمام مسلمانان درخواست می کنیم با وارد شدن به لینک این سایت که در ذیل این خبر قرار دارد، در این رفراندوم شرکت کنند و برای رسمی شدن دین مبین اسلام در آلمان رأی بدهند.
گفتنی است گزینه “JA” به معنی “بله” است.لینک:
www.tagesschau.de/inland/wulffrede112.html
راهنمایی :

سه گزینه وجود دارد که فقط یکی را می توانید با کلیک بر روی دکمه ی رادیویی (دایره) انتخاب کنید .

Ja = بله ( موافقت با رسمی شدن اسلام در آلمان )

Nein = نه ( مخالفت با رسمی شدن اسلام در آلمان )

Weiß nicht. / Ist mir egal. = نمی دانم / اهمیتی نمی دهم ( رأی ممتنع )

و در پایین دو کلید قرار دارد :

Zur Auswertung = مشاهده ی نتیجه نظر سنجی

Stimme abgeben = رأی دادن

دو دین مسیحیت و یهودیت قبلاً در آلمان رسمی اعلام شده است

Anonymous said...

سلام. از سایت زیبا تون خیلی استفاده می کنیم. راستش بنده سرپرست گروه بین المللی تواشیح طارق تبریز هستم (گروه اول سال 89) ما یک آرم برای سربرگ و مهر و کاتالوگ و سی دی تبلیغی میخوایم. میخواستم از شما بخوام اونو برای ما طراحی کنین. هزینشو هم می پردازیم.فقط آرم به روز مذهبی و نشاندهنده فعالیت گروهی هنری باشه. ضمنا ادرس وبلاگمون هم tareq-group.blogfa.com هست که اطلاعات کامل گروه اونجاهست. باتشکر، منتظر تماستون هستم ((نظرات وبلاگ و شمارم 09144172306))
عنوان آرم : گروه بین المللی تواشیح و مدیحه سرایی طارق تبریز
mohammad_balaghi@yahoo.com

راهیان گراف said...

سلام
خداقوت
طرح زیباییی هست
دلم رو هوایی کردی برادر
ادرس وبلاگم رو به دلابلی تغییر دادم
اگه امکانش هست
پیوند ما رو تغییر بدید
ممنونم
به ما هم سر بزنید
التماس دعا
یا علی

Anonymous said...

سلام
چه عجب؟؟؟؟
مواظب خودتون باشید
آخه بی معرفتارو میگیرن.....
یا علی مددی

مذهبي والپيپر said...

اللهم عجل الوليك الفرج
سلام بسيجي
واقعا زيباست
كبوتر دلمون پر زد بسوي حرم
خدا قوت
التماس دعا
يا علي

سربازآقا said...

سلام همسنگر عزيز
خيلي سايت خوبي را راه اندازي كردي از مطالبت ديدن كردم من هم يه وبلاگي دارم كه اگه دوست داري يه سري بزن اميدوارم كه خوشت بياد ومن آماده ي تبادل لينك باهم ديگه رو دارم
www.omid-va-entezar.blogfa.com

مذهبي والپيپر said...

اللهم عجل الوليك الفرج
سلام بسيجي
با چند طرح بروزيم
و منتظر نظرات زيباي شما هستم
التماس دعا يا علي

andrewgosnell1980 said...

I like it! auto blog samurai