پوستر انتظار

للهم عجل لولیک الفرج ... مولای غریب من ! نمی دونم اولین بار که نامتونو به زبان آوردم چند سالم بود. اما مطمئنم اون روزا اینگونه مشتاق دیدارتون نبودم ، دوست ندارم چون بد فهمان فریب خورده به خود و به شما  دروغ بگم ،هرچند که تو بر اسرار قلب من واقفی ، مولایم نام غریبت امروز بر کتیبه قلب من ثبت شده و من بی نام تو روزم را آغاز نمیکنم و بی اسم تو سر بر بالین نمی گذارم . دوست ندارم در فراقت فقط ندبه سردهم . سال هاست که هزاران عاشق همچون من از غم هجران تو می گریند اما هنوز پرده از رخ بر نداشتی .من تشنه آنم که کاری انجام دهم تا لبخندی زیبا بر لبان شما نقش ببندد و من سرمست شوم از اینکه آقایم (تمام زندگی ام) برای لحظه ای از من راضی است
صلوات برای سلامتی و فرج آقامون یادتون نره.اللهم صل علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم


3 comments:

مسافر کربلا said...

سلام
این عکسیکه درست کردی منو امیدوار کرده
هم ایده اش خوبه و هم کارش خوبه فط یکم کیفیت کمه که احتمالا مال تصاویر سورس بوده
البته اگر میتونستی روی نوشته ها شعر یکم دقت بیشتری کنی خیلی خوب بود ولی روی هم رفته آفرین امیدوار شدم
یا حسین

روضه said...

سلام
ابتکار جالبی شده
کاش برای آب دریا هم کاری کرده بودی
و اینکه روی نوشته بیشتر کار می کردی
در کل خسته نباشی

قالب مذهبی said...

زیبا بود
لطفا! فایلهای سورس ، تذهیب و شمسه و فونت و براش معرفی کنید.
با تشکر.