poster fatima 7

بسم الله الرحمن الرحیم
واژگان نور میان کلام جهانیان جان گرفت و آسمان عشق در میان دوستان ایمان، باران آمد ... و هرم حضور آفتابی اش سلام و صلوات را مهمان چشمان عاشقان کرد و حضور و رایحه سبز ایمان را تکرار.سلام مولای من ای ماه تابان ای یگانه روزگار و بی نظیر دوران-ای صاحب الزمان عجل الله تعالی فرجهمیلاد سراسر نور مادرتون حضرت زهرا(س)را به شما تبریک و تهنیت میگم و روز مادر رو به همه منتظران گل نرگس ( مهدي فاطمه ) و مادر مهربانم تبريک میگم به بعضي از طرحهام يه احساس خاصي دارم اينم يكي از اوناست ...البته اشكالاتي داره كه يه موردشو با راهنمايي يه بزرگوار درست كردم كه خدا رو شكر بهتر شد ..... يك صلوات هديه به حضرت زهرا(س) يادتون نره

1 comment:

مسافر کربلا said...

سلام
درسته دلخورم شدید از دستت بخاطر .
...
ولی اومدم وبلاگتو دیدم و البته متوجه شدم که آمار وبگذرت رو قفل کردی و نتونستم بخونمش
بهر حال گفتمقفلشو باز کن
من بعضی و قتا پیگیری می کنم
دلیل قفل کردنشو متوجه نشدم بهر حال
یکم هم زود به زود آپدیت کن دیگه
ماهی یه بار یه طرح می زاری