یه طرح زیبای از خانه خدا تو شبهای ماه رمضان

بسم الله الرحمن الرحیم خدایا کمکم کن تا از قافله ی مهمونای مقرّب و عزیزت در این ماه پر برکت جا نمونم .

میزبان عزیزم ! لطفی کن که ابرهای بارونی توی آسمون تیره ی دلم پدیدار بشه و نمِ اشکی توی
کوچه های خلوت چشمهام طراوتی بده به این روح غبار گرفته و دور از تو مونده
کاش در این رمضان لایق دیدار شوم / سحری با نظر لطف تو بیدار شوم /کاش منت بگذاری به سرم مهدی جان/تا که هم سفره تو لحظه افطار شوم
اینم یه طرح برای ماه مبارک رمضان...ان شا الله که استفاده کنید و صلواتشو هم بفرستین

التماس دعا

3 comments:

ریحانة النبی said...

سلام
خوشحالم دوباره میبینمتون.
میبینم که دوباره طرح زدید.
خیلی زیبا شده.
چی شد یه پست داشتید که نوشته بودید دیگه نمیرسم طرح بزنم.

mahdi said...

سلام
من مدیر وبلاگ انتظار12 هستم
کارت حرف نداره
راستش چند تا سوال داشتم اگه به من جواب بدی جبران می کنم
1 چطور فتوشاپ حرفه ای رو یاد گرفتی
2 کلاس یا دوره آموزشی دیدی
3 چند سالته
4 چند سال فتوشاپ کار می کنی
5 آیا می تونی به من کمک کنی فتوشاپ حرفه ای رو یاد بگیرم
6 از کدوم شهر هستی
7 اولین بار فتوشاپ رو چه طور آشنا شدی
8 ما خیلی مخلصیم
ببخشید بهترین نسخه فتوشاپ الان چیه
و 9 دیگه سرتو درد نیارم
اگه میشه به سوالات بالا جواب بده

شیعه گرافیک said...
This comment has been removed by a blog administrator.