و کجاست مثل خدیجه ...

بسم الله الرحمن الرحیم
  سالروز وفات  مادر اهل ایمان و نخستین بانوی مسلمان حضرت خدیجه کبری (علیها السلام)
را به تمامی مسلمانان،  تسلیت می‌گم ...
من آن کنیز خدایم که یار طاهایم / منم که مادر امّ الائمه زهرایم / به افتخار کنیزی مصطفی این بس/ که من شریک نبی در نشاط و غمهایم/ خداست شاهد حالم که من چه‏ها دیدم / اگر چه شاد ز یک عمر امتحانهایم / گهی به شعب ابی طالبم گواه بلا/ گهی ستم کش اهل حجاز و بطحایم/ اگر بهشت برین جایگاه شأن من است / برای اینکه به دنیا مطیع مولایم

صلواتشو هدیه کن به شهبانوی قریش ...التماس دعا



12 comments:

بانگ رحيل said...

سلام
خيلي قشنگ شده
حضرت خديجه،، بانويي که در زمان حياتش پيامبر هيچ کس ديگري را به زني نگرفت، و بعد از فوتش رسول الله از فراقش آه ميکشيد و بعضي خانمها حتي به خديجهء از دنيا رفته هم حسادت ميکردند
همون خديجه اي که وقتي پيامبر به غار حراء ميرفت، دلش تنگ ميشد و به سمت او شتابان ميرفت
اين محمد ابن عبدالله کي بود که همه رو ديوونه خودش کرد!!!!
چه اونايي که ديدنش چه اونايي که نديدنش
چه نزديکانش، چه دوران از خود
چه دوست چه دشمن

عمار said...

سلام
پست امروز شما اطلاع رسانی شد
http://www.ammarname.com/post-88.aspx
در ضمن اگر تمایل به تبادل لینک دارید بگید با چه اسمی لینکتون کنم
یا علی

haji said...

سلام
ممنون که به من حقیر این همه لطف دارید.
طرحتون زیبا شده، منم میخواستم طرح بزنم، ولی انگار لیاقت میخواد که ما نداریم.
خدا خیرتون بده که به یاد این بی بی بزرگ و مادر تمام مومنین هستید.
در ضمن حصور گرم شما در سایت این حقی باعث دلگرمی هست.
شهادت نصیبتون
یاعلی

کهف حصین said...

سلام
باعث افتخاره که در این دنیایی که غربت شیعه بیداد میکنه امثال شما اسم سایتتون رو به نام شیعه مزین می کنید تا جنبه ی تبلیغاتی شیعه رو هم د ر این جنگ نرم حفظ کرده باشید .
در واقع نوعی علمدار این کاروان جنگ نرم هستید . خدا خیرتاندهد.
پیشنهادم اینه که این عکسهایی که قرار دادید اگر در صفحه ی اول هم کمی کیفیتشون بالاتر باشه به نحوی که نوشته ی روش خونده بشه بهتر می شه .
خد احفظتون کنه برای انقلاب .
من لوگوی شما رو با اجازه در وبلاگم قرار میدم .
التماس دعا خدا نگهدار

سرباز ولایت said...

سلام
خسسسسسسسسته نباشی

بچه مثبت said...

با
« خامنه ای بوی یوسف می دهد برای یعقوب دل»
به روزم.

Anonymous said...

سلام

اگر مایل به تبادل لینک هستید ما رو لینک کنید و به ما خبر دهید

با تشکر

◄◄◄حقیقت►►►
http://teghzaban.blogfa.com/

علیرضا said...

سلام

اگه امکانش هست کد مداحی وبلاگتون رو بهم بدید

با تشکر

Anonymous said...

سلام

اگر امکانش هست کد مداحی وبلاگتون رو در اختیار بنده قرار بدید

با تشکر

علیرضا

http://www.rmcfspain.blogfa.com/

تخریبچی مجازی said...

سلام اخوی
خیلی خیلی خوشحال میشم اگه لینک مارو اصلاح کنید
www.takhribchimajazi.ir
تخریبچی مجازی
ما خیلی وقته که بلاگفا را ترک گفتیم داداش
حتما بهم سر بزن

امین ( مدیر سایت شیرازی ها said...

سلام دوست عزیز من امین هستم مدیر سایت شیرازی ها www.shirazihaa.com
این شماره منه 09179205318
حتماً زنگ بزن کارت دارم

haji said...

سلام
ممنون که سر زدید
سالروز ولادت امام بی بسیجیمون بر شما هم مبارک.
دیدید گفتم شما به این زودی آپ نمیکنید.
همه ملت منتظر طرح شما در مورد ولادت آقا بودند، ولی ...
شهادت نصیبتون
یاعلی