غربت بقیع

بسم الله الرحمن الرحیم

«مدينه» همچنان مظلوم است و ... «بقيع» مظلومتر! رنج نامه نانوشته شيعه، بر خاك و سنگ مزار صادق آل‌پيامبر ، گوياتر از هر زمان به شِكْوه و شهادت ايستاده است.
جان عاشقان و شیفتگان تو، در آتشی از ماتم می‏سوزد و شراره‏اش دنیا را می‏سوزاند. هق‏هق گریه، رخصت تسلیت‏گویی نمی‏دهد و طاقت شانه‏ها را می‏گیرد.

سلام من به مدينه ، به غربت صادق
سلام من به بقيع و به تربت صادق
سلام من به مدينه ، به آستان بقيع
سلام من به بقيع و کبوتران بقيع
سلام من به مزار مطهر صادق
که مثل ماه درخشد به آسمان بقيع
سلام من به تو اي ماه فاطمي بقيع
سلام من به تو اي ياس هاشمي بقيع

غم جانکاه تو را بر دل مجروح عاشقان تسلیت می‏گویم...با دانلودش صلوتش یادتون نره



  

5 comments:

شیعه تولـــز said...

سلام و ادب
طرح فوق العاده ای بود ممنون از زحماتتون و همچنین تشکر بابت حضورتون
پیروز بمانید
یا علی

عمار said...

سلام
این پست شما در بسته فرهنگی عمار منتشر شد
http://ammarname.com/post-130.aspx
یا علی

ن حسینی said...

فوق العاده ست....
بسیار عالی.
خصوصا شعر..

haji said...

سلام
خوبید انشاالله، شهادت مظلومانه امام صادق (ع) رو بهتون تسلیت عرض میکنم.
این طرحتون واقعا عالیست، خدا خیرتون بده.
چه غربتی ...
شهادت نصیبتون
یاعلی

نارنجک said...

سلام.. وبلاگتون رو زیاد دیدم.. همیشه هم لذت بردم.. اگر تبادل لینک کنیم خوشحال میشم و اینکه منتظرم که سری بزنید...