بک گراند زیبا (معراج شهید)

بسم الله الرحمن الرحیم

بار ديگر لاله ها از خاك روئيدن گرفت
غنچه، پيراهن شكاف انداخت، خنديدن گرفت
نغمه داوود ير دادند مرغان چمن
عطر گل در كوچه هاي شهرپيچيدن گرفت
مژده صبح ظفر پيچيده در گوش زمان
مرده باد آنكس كه اين هنگام، خوابيدن گرفت
در ميان دشت سبز و سرخ پوش لاله ها
خون يحيي بار ديگر باز جوشيدن گرفت
نوجواني خنده بر لب سوي حق معراج كرد
موج شد بر پهنه دريا، خروشيدن گرفت
مادري نعش جوان بي سرش در بر فشرد
پاره هاي پيكرش از شوق بوسيدن گرفت

تصویر شهادت این شهید بزرگوار خیلی برام دلنشینه ...هر وقت بهش نگاه میکنم جلوی اشکامو نمیتونم بگیرم ...

هدیه به روح  پاک شهدا صلوات یادتون نره

11 comments:

اين عمار؟ said...

سلام رفیق چطوری خوبی؟
طرحات عالیه،من كه شخصا خیلی لذت میبرم،به هر كسی هم كه تا الان نشون دادم خوشش اومده
یه زحمت میكشی؟ چندتا طرح از حضرت آقا با این شعرهایی كه برات میزارم كار می كنی؟برای چاپ بنر1.5*1.5 میخوام،من خودم بلد نیستم!كارمم خیلی واجبه،طراحی هم كه تو این سطح كار كنه پیدا نكردم،زحمت شما،كار واسه اسلام دیگه!
ترجیحا از رنگای روشن استفاده كنی شاید بهتر باشه،آخه می خوایم بزنیم پشت اتوبوس!واسه اردوی راهیان!عكس آقا رو میزنیم تا كور شه هركی كه نمیتونه ببینه آقامونو! ممنونم رفیق
اجرت با امام حسین(ع)
شعرها رو جدا میزارم تو نظرهای دیگه،پیشاپیش ممنونم

اين عمار؟ said...

خفاش كور هرزه گو بگذار یاوه بافدت
از دلبران دل برده ای آقای بی همتای من

اين عمار؟ said...

ای می‌زدگان، میكده پیری دارد/ای راهروان قافله میری دارد/این حیله و مكر و چنگ و دندان تا كی؟/ای روبه و گرگ، بیشه شیری دارد

اين عمار؟ said...

شهری به آتش میکشم گر تو لبت را تر کنی
من چون گلی در دست تو کاش مرا پرپر کنی
بر رشته های معجر زهرا قسم سید علی
خنجر به حنجر میزنم گر تو هوای سر کنی

اين عمار؟ said...

گر كرب و بلا نبوده ایم ، حال هستیم

گر شام بلا نبوده ایم ، حال هستیم

ای مردم عالم همگی گوش كنیـد

تا آخر خون مطیع رهبر هستیم

اين عمار؟ said...

در کشور عشق مقتدا خامنه ایست
فرماندهی کل قوا خامنه ایست
دیروز اگر عزیز مصر یوسف بود
امروز عزیز دل ما خامنه ایست

اين عمار؟ said...

شهید آوینی در خطاب به مقام معظم رهبری:بسیارند کسانی که می‌دانند شمشیر زدن در رکاب شما برای پیروزی حق از همان اجری در پیشگاه خدا برخوردار است که شمشیر زدن در رکاب حضرت حجت (س) و نه تنها آماده که مشتاق بذل جان هستند. سر ما و فرمان شما.

اين عمار؟ said...

به احترام خون شهدا
خواهرم حجابت
برادرم نگاهت
و دیگر هیچ!

اینم یك طرح به سلیقه خودت دیگه،ببینم چكار میكنی،البته توقعی نیست،صرفا یك خواهش از طرف یك دوست یا شایدم یك همرزم(افسران جوان حضرت آقا)

اين عمار؟ said...

طعنه و خنده به اشعار و شعارم بزنید

تیر غم بر دل دیوانه و زارم بزنید

در حفاظت ز امیرم علی خامنه ای

میشوم میثم تمار به دارم بزنید

اينم ايميلم:
h.assadi6889@yahoo.com
اجرت با امام حسين(ع)

روح الله said...

سلام بزرگوار

ممنون، من یه فایل جالب دیگه پیدا کردم راجع به امام رضاست...

خدا به شما خیر دهد و ممنونم

IslmicWallpaper said...

با سلام و احترام

لطفا لینک سایت اینترنتی ویژه طراحان مذهبی را تصحیح فرمایید !

با تشکر
http://www.IslamicWallpaper.ir