لبیک یا حسین

بسم الله الرحمن الرحیم

سلام بر حسین(ع)و بر کلامی 
که از لبهای خشکیده اش جاری شد 



چه رمزی بین مكه و كربلاست و چه رازی بین ذیحجه و محرم. مگر حج حسین علیه السلام چه حجی است كه سعی آن  در مكه و صفای آن در كربلاست مگر احرام حسین علیه السلام چه احرامی است كه سفیدی اش باید به خون سرخ نقش  ببندد چرا این خلیل الله به جای یك قربانی هفتاد و دو اسماعیل به قربانگاه می برد ! چرا در كاروان حسین علیه  السلام و با این مرد بزرگ حاجی های كوچك حركت می كنند ! چرا حج حسین علیه السلام در محرم تمام می شود  !
چون حج حسین  علیه السلام  زیارت خداست نه خانه خدا. استطاعت حج حسین علیه السلام  جان پاك است نه صرف  داشتن مال پاك  زاد و توشه عشق می خواهد. شرط حج حسین علیه السلام عدم وجود ترس از خطر و ضرر بر جان و مال  و آبرو نیست كه شرطش خطر كردن و خون دادن است .سردادن و سر گرفتن است . جسم  دادن و جان گرفتن است

امام حسین علیه السلام حجی نمود كه به جای حاجی شدن كعبه شد. كعبه ای كه هنوز دلهای عاشق به شوق طواف او پر می گیرند و به جای هفت بار همه عمر خود را برای طواف او در حركتند كه طواف حسین علیه السلام تمامی ندارد.
چون  راه عشق بی پایان است






سلام ... با توکل به خدای مهربانم تمام سعی خودمو میکنم با همه مشکلاتم طرحهایی رو برای ماه محرم آماده کنم و بزارم با موضوعات کربلا و یاران امام حسین علیه السلام  اولین طرحم ناخوداگاه با طرحی از طفلان مسلم  ع شروع شد عکسی که پارسال گرفتم از حرم مطهر این عزیزان  خیلی عکس خوبی نیست ولی برای من خیلی ارزشمنده... هنوز نتونستم کاملش کنم ....ان شا الله طرحهای بعدی رو هم سعی میکنم از عکسهای گرفته شده خودم بزرام.....امیدوارم مشکلی پیش نیاد و لیاقت خدمت داشته باشم ...


.لبیک یا حسین 


التماس دعا