بک گراند شهید علی هاشمی

 بسم الله الرحمن الرحیم


خدایا نیت هایمان را خالص کن ...ان شا الله بازم طرح برای این شهید عزیز خواهم زد ....صلواتشو هدیه کن به شهید عزیزسردار علی هاشمی

هنوز از جبهه می آید نسیم آشنای تو
خیال انگیز و رویایی عروج تا خدای تو
خیال کوچه هامان پر شد از عطر نفس هایت
چه اشک افشانی ای دارم من امشب در هوای تو
تو بر سجاده خونین نماز عاشقی خواندی
کجا بود ای برادر ! کعبه تو کربلای تو
من آن شب دیدم از اعماق رویاهای شیرینم
سواری نور می پاشید روی زخم های تو
از امشب چشم های خسته را از راه می گیرم
که روی کوچه جاری نیست دیگر جای پای تو
به این تابوت ها تا چشم ها را می سپارم من
دلم در خود فرو میریزد ای خواهر فدای تو !
پس از چشم انتظاری ها به اشک خویش مي شويم
پلاكی جامه ای يا استخوانی را به جاي تو !


4 comments:

Anonymous said...

خدا خیرتون بده.شما پس از این چند روز اولین سایت طراحی هستین که در رابطه با این شهید مظلوم(همچون مادرش فاطمه زهرا)،طرح می زنین.
می خواستم خواهش کنم در زمینه حجاب هم حتما کار کنین.یا علی

Unknown said...

سلام
هر که با شهدا باشد همیشه زنده خواهد ماند چرا که شهدا زنده اند.
کارتون خیلی عالیه
قسمتی از وصیتنامه شهید هاشمی :
"ما این لباس سبز را برای پایداری این انقلاب پوشیده ایم و باید با خونمان سرخ گردد."

دیـــــــــدار said...

سلام
خداقوت اخوی
طرح شهید هاشمی که زدید فوق العاده است
انشاء الله که کارای بعدی شما رو در مورد این شهید گرانقدر ببینیم
یا علی خدا به همراهتون

شاهده said...

هوالشهید

دست شما درد نکنه
مثل همیشه عالی بود
اجرتنون با سیدالشهداء
التماس دعا
یا علی