مادر عباس ام البنین

بسم الله الرحمن الرحیم
خدا رو شاکرم که یاریم کرد تا این طرحو برای ام البنین مادر عشق و ایثار  علیه السلام آماده کنم ...صلواتشو هدیه کن به مادر ساقی کربلا...ان شا الله که ازم قبولش کنن...التماس دعا
مادر عشق و وفا ام البنین
ثانی خیراانسا ام البنین
مکتبت آموزش آزادگی ست
دامنت مهد وفا ام البنین
ای که از نامت جهان سرمست شد
حامل عطر خدا ام البنین
خانه ی حیدر ز نو رونق گرفت 
ای پناه مرتضی ام البنین
بانوی این خانه بودن شان توست
ای ادب را تو ادا ام البنین
شیرمردانت حماسه ساختند
مادر کرب و بلا ام البنین
فخر بر عباس بس باشد تو را 
تا شوی فخر خد ا ام البنین 



12 comments:

آهوهشت said...

سلام
[گل]

دیـــــــــــــدار said...

الله اکبر
تبارک الله
بسیار زیبا
خدا خیرت بده
سلام
خیلی زیبا شده
انشاءالله که زیارت قبر مطهرشون نسیبتون بشه
به امید ظهور حضرت مهدی (عجل الله تعالی فرج الشریف)
یا علی

mojtaba said...

سلام برادر خیلی عالی شده
من معمولا نظر نمیدم چون سرعت اینترنت پایینه ولی این طرح ارزششو داره
یک سوال:
ایا این لایتنینگ افکته که گوشه های تصویر کمی سیاهتره مثل حالت فلش زدن تو دوربین؟توضیح بدین لطفا
ricardo_rafee@yahoo.com

Unknown said...

یاهو
سلام علیکم
برادر عزیز، لقب خیرالنسا فقط مختص حضرت زهرای مرضیه سلام الله علیها می باشد و نه کس دیگر. لطفا مطالب خود را با این گونه اشتباهات بی اعتبار ننمایید.
یاعلی

حرم فوتو said...

السلام علیک ایها الشهدا والصدیقین
با موضوع مسیح کردستان به روزم
به ما سر بزنید،یا مادر سادات

دوئل said...

سلام...
لینک شدید..
خوشحال شدم از حضور شما...
ایام به کام و عزت مستدام
یا حق

haji said...

سلام
واقعا طرح های زیبایی دارید ...
ممنون که به وبلاگ این حقیر سر زدید
گفته بودید لینکمون کردید و ما هم خوشحال از اینکه بزرگی مثل شما به ما نظر لطفی داره، یه سر زدیم و وبلاگ قشنگتونو دیدم...
هر چند لینک من توی لینکا نبود، ولی من با فتخار لینکتون کردم و خوشحالم از این که با شما آشنا شدم.
یاعلی
http://ababill.blogfa.com/

haji said...

با یه طرح جدید به رزوم
عشق به همه ی خوبی ها
منتظر شما ...
یاعلی

رقیه خاتون said...

یا صاحب الزمان

سالها منتظر سیصد و چندی مرد است
آنقدر مرد نبودیم که یارش باشیم......
خدا قوت یاعلی

مصباح said...

سلام دوست عزیز..ممنون که میاید..خوشحالم واقعا.
.
نظرات ارزشمندتون کارگشاست..
.
یاحسین

عمار said...

سلام
چکیده ای از اخبار و اتفاقات دنیای مجازی در عمار نامه
یا علی

ارمیا said...

سلام
وب عالیی داری
لوگوتون رو تو وبم گذاشتم
موفق باشید
ارمیا
www.hani84.blogfa.com