تک ستاره بهشت


بسم الله الرحمن الرحیم
بر چهره پر ز نور مهدی صلوات بر جان و دل صبور مهدی صلوات/ تا امر فرج شود مهیا بفرست بهر فرج و ظهور مهدی صلوات

نمیدونم با چه رویی به امامم مولام میلادشونو تبریک بگم ...هدیه ای ندارم تقدیمتون  کنم با اینهمه گناه و خطا با این دل سیاه .... با روسیاهی اومدم تو جشنتون  فقط بگم مولا آقا ببخش و برام دعا کن ...
سر راهت در انتظارم ..... برده هجرت صبر و قرارم ...... جز ظهورت ای گل زهرا ..... به خدا حاجتی ندارم
کجایى اى همیشه پیدا از پس ابرهاى غیبت؟

صلواتشو  صادقانه و خالصانه هدیه کن به مولامون آقا امام زمان عج ....التماس دعا







این طرحو هم پارسال زده بودم خودم احساس خاصی بهش دارم برای همین دوباره گذاشتمش تا ان شا الله همه استفاده کنن ...التماس دعا



17 comments:

حسين اسدي said...

سلام اخوي
عيدت مبارك
دستت درد نكنه مثل هميشه زيبا بود
استفاده كرديم
حاجي جان لينك دانلود اين آهنك پس زمينتو ميخوام،ميدي بهمون؟ انصافا قشنگه دلمو تكون داد :(

حسین نریمانی راد said...

به نام او
سلام

آقا دست شما درد نکنه. چند وقتی میشه که بعضی از همکارهای شما (مثل مسافر کربلا) دیگه نمی تونن پست بذارن (به دلیل مساله فیلترینگ). من و امثلال من هم برای هر مناسبتی باید به سختی یه پس زمینه ی مناسب پیدا کنیم. انشاالله که خدا به شما توفیق بده و به کارتون ادامه بدین.
اگه می شد یه روز قبل از هر مناسبتی یه پس زمینه به ما هدیه می دادین خیلی عالی می شد.
عیدتون مبارک

haji said...

سلام
عیدتون مبارک
واقعا طرحاتون زیبان
خیلی خوشحالم که دوباره برگشتید.
امیدوارم صاحب اصلی این روز مبارک پشتیباتان باشد و در کارهاتون موفق باشید.
خیلی التماس دعا
شهادت نصیبتون
یاعلی

سید مصطفی مدرس said...

بسم هو
سلام داداش
أسعدا الله أیامکم
ایمیلتون رو میخواستم
در ضمن
لينك دانلود اين آهنك پس زمينتو ميخواستم،
یا علی

کوپه said...

عشق می کنم وقتی بچه حزب الهی هنرمند می بینم.
خدا واسه اسلام نگهت داره رفیق

مسافر کربلا said...

خوبه رنگش قشنگه

ilia said...

سلام اخوي
از بلاگفا رفتم به پلاكفا
منتظرت هستم(تولينكدونيت نيستم؟!!)
فقر هنر(ايليا عبدالماشع)
faghrehonar.pelakfa.com

غیاثی said...

http://www.shefaat.blogfa.com/post-650.aspx
سلام دوست خوب من
اللهم عجل لولیک الفرج
براي اين پست آخرم نياز به همراهي و محبت شما خيلي زياده تنهام نزارين و حتما بخونينش و اگه ميشه يا دربار ه اش پست بزارين يا اگه ميشه محبت كنين لوگوشو تو وبتون استفاده كنين تا ان شاء الله همه مون از تاثيرش بهره مند بشيم
ضمنا بعد از انجام دادن اين كار كه خواهش ميكنم حتما انجامش بدين خبرم كنين تا اسمتونو پايين همين پست بنويسم
برا اين پستم خيلي منتظر همراهي دوستان هستم
بعد از خوندنش خبر بدين تا ايشالا اسم وبتون و پستي كه درباره اش گذاشتين يا لوگو رو كه گذاشتين بنويسم تو وبلاگ، واقعا نيازه ...
ما را هم دعا ...
يا علي[گل]

هم رزم said...

سلام
بروزم با " براندازی به سبک برره ای "
منتظر یاری شما هستیم
پایدار باشید

haji said...

سلام
ما همیشه سر میزنیم
شما نمیخواهید آپ کنید؟!
همچنان منتظر
شهادت نصیبتون
یاعلی

کوپه said...

سلام هنرمند
آقا ما دلمون لک زد یه کار جدید ازت ببینیم
کجایی پس؟!

Anonymous said...

سايت خبري - تحليلي نقد نيوز

تصاوير منتشر نشده از هوشنگ امير احمدي و چند سوال از آقاي رئيس جمهور ،
جناب مشايي خبر را نخواند.

لطفا براي ديدن تصاوير به آدرس زير مراجعه بفرماييد :

http://naghdnews.ir/news-analytics/news-analytics/3726-news.html

يا علي

شیعه تولـــز said...

با نام و یاد خدای مهربان
دوست عزیز به لطف و توفیق پروردگار وبلاگ شیعه تولز از امروز رسما آغاز به کار کرد
و از فردا ارائه ابزار مذهبی برای وبلاگ نویسان نظیر کد آهنگ مذهبی کد مولودی و کد مداحی - کد ادعیع صوتی و متنی - کد ابزار های اسلامی و مذهبی - تصاویر مذهبی - آموزش وبلاگ نویسی و کلیه خدمات مربوط به وب نویسی با محوریت مذهبی آغاز میگردد

لذا از شما سرور گرامی با توجه به مطالب وبگاه مفید و ارشیتان دعوت به همکاری و حداقل تبادل لینک و یا لوگو و بنر مینماییم

منتظر حضور گرمتان در شیعه تولز هستیم

باشد که بتوانیم حق مطلب را ادا کنیم
من الله التوفیق

یا علی

شیعه تولز

هم رزم said...

سلام
اومد تشکر کنم دمت گرم داداش تو این مدت همراهی مون کردی
ما رفتیم فعلاً ...
حلال کن ...

Anonymous said...

سلام یک حالی هم به لوگوی وبلاگ ما بده/ خدا خیرت دهد

شیعه تولـــز said...

سلام
ممنون که به ما سر میزنید و بهمون لطف دارید
شرمنده من متوجه نشده بودم که ما رو لینک کردید
کاش میگفتید تا از خجالتتون در می اومدیم
شما رو با نام شیعه گرافیک لینک میکنیم
موفق باشید
یا علی

رفیعی said...

سلام
طراح سایت هیئت محبان المهدی(عج) هستم!
کد صوت:




التماس دعا