السلام اي حضرت سلطان عشق


بسم الله الرحمن الرحيم

سلام براي  اين پستم هيچ توضيحي ندارم فقط بد جور دلم هواي جد غريبم امام رضا عليه السلام كرده... با دانلودش دلتو روونه حرم  مطهرش كن و صلواتشو خالصانه هديه كن به امام رئوف


من دست خالی آمدم ، دست من و دامان تو 
 
سرتا به پا درد و غمم، درد من و درمان تو 
 
تو هر چه خوبی من بدم ، بیهوده بر هر در زدم
  
آخر به این در آمدم ،باشم کنار خوان تو 
 
من از هر دررانده ام ، من رانده ی وامانده ام 
 
یا خوانده یا نا خوانده ام ،اکنون منم مهمان تو 
 
پای من از ره خسته شد، بال و پرم بشکسته شد 
 
هر در به رویم بسته شد، جز درگه احسان تو 
 
گفتم منم در می زنم ،گفتی به تو سر می زنم 
 
من هم مکرر می زنم ،کو عهد و کو پیمان تو؟ 
 
سوی تو رو آورده ام، ای خم سبو آورده ام 
 
من آبرو آورده ام، کو لطف بی پایان تو؟ 
 
حال من گوشه نشین، با گوشه ی چشمی ببین 
 
جز سایه ی پر مهرتان، جایی ندارم جان تو 
 
من خدمتی ننموده ام، دانم بسی آلوده ام 
 
اما به عمری بوده ام، چون خار در بستان تو
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
پي نوشت: براي دانلود فايل صوتي و تصويري  قطعه اي از بهشت   اينجا رو كليك كنيد
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------



1 comment:

Anonymous said...

فوق العاده شده