کبوتر خوش به حالت....چه جایی میزنی پر خوش به حالت


بسم الله الرحمن الرحیم

آقا نگاهی ....از دلم که خیرداری ... این طرحو تو شرایط خوبی نزدم ولی تمام تلاشمو کردم تا برای میلاد آقای عزیزو مهربانم طرحی رو آماده کنم  تا شاید دلم کمی آروم بگیره ...صلواتش یادت نره بلند و خالصانه تقدیمش کن به ضامن آهو...التماس دعا

دوباره بال وپر پروازم درآمد
دوباره عشق سویم با سر آمد
گشتم کبوتر تا دیار خانه زادی
تنها همین کار از دل عاشق برآمد
قصد زیارت کردم و اوجی گرفتم
روحی مرا در چار چوب پیکر امد
دور حرم چرخی زدم دیدم برای
جارو کشیدن جبرئیل شهپر آمد
بستم دخیلم را به یک جسم مشبک
گویا صدایی از دل آهن بر آمد
خوش آمدی ای زائر شوریده حالم
دلتنگ تو بودم در آفاق خیالم



  

6 comments:

مهدي نامقي said...

بسيار زيبا و ارزشمند بود
تشكر

طراحی اطلاعیه مذهبی-وبژه هیئات said...

با سلام
دوستانی که سفارش اطلاعیه طرح مذهبی بنر، فلکس، کارت ویزیت(ویژه هیئات) داشته باشند(با قیمت مناسب) میتونند توی قسمت نظرات سفارش خودشون رو قرار بدهند.
با تبادل لینک هم موافقم. منو با اسم (طراحی اطلاعیه مذهبی-ویژه هیئات) لینک کنید بعد به من اطلاع بدید تا شما رو لینک کنم.

...با افتخار میگویم مجنون زینبم(س)...

یا زینب(س)...

رحیم said...

سلام یرادر.یه بار نظر گذاشتم ولی مثل اینکه نیومد!
آقا یه افتخار بده و به وب ما هم سر بزن . اگه شایسته بودیم ما رو هم لینک کن.قربانت

بانگ رحیل said...

سلام
همین.....

بانگ رحیل said...

بکگراند خوب واسش پیدا نکردم.. یه خورده نا جوره... با بک شما هم گذاشتمش....

haji said...

سلام هر وقت میام اینجا دلم میگیره که طرح تازه ای نزدید و دوباره طرح های قدیمی رو باید دید...